Ügyfeleinknek különféle szokásai vannak. Vannak akik a Facebook Messengert preferálják, mások a Vibert vagy a WhatsApp-ot.
És vannak azok akik csak a weblapon akarnak társalogni cégünkkel.
ügyfélchat-tel céged mindenütt egy kattintásnyira lesz - egy szoftver használatával.
Valós idejű weblap látogatókövetés
Követheted valós időben weblap látogatóid ahogy használják weblapod.
Proaktív chat meghívás
Meghívhatod weblap látogatóid személyes chatre a weblap sarkában lévő chat ablakon keresztül. Proaktív chat meghívásokkal jelentősen növelheted az online értékesítést.
Chatek címkézése és megosztása
A címkék hasznosak az analitikához és a későbbi kapcsolattartáshoz ugyanazzal a látogatóval.
Ajánlj ügyfeleidnek ügyfélszolgálatot FB, Viber és WhatsApp-on is
Multicsatornás chat tábla (inbox)
Függetlenül attól, hogy ügyfeled melyik chat mobil app-ot használ az Ügyfélchat tud válaszolni Facebook, Viber, WhatsApp-on keresztül is.
Chatek jelölése és hozzárendelése
Fontos chateket megjelölhetsz, és hozzárendelhetsz kollegákhoz vagy egy megadott osztályokhoz. (Hasznos értékesítési csapatok számára)
Osztályok és felhasználói jogosultságok
Rendezd csapattagjaid osztályokba, és rendelj felhasználói jogosultságokat a csapattagoknak.
Küldj chat marketing kampányokat
Multicsatornás chat marketing
Küldhetsz egyedi vagy tömeges SMS, WhatsApp, Viber kampányokat az ügyfélchat üzenetküldő funkcióját használva.
Időzített chat kampányok
Időzített chat kampányokat állíthatsz be naptári dátumok alapján, és ezek az üzenetek az üzenet fogadójának időzónájához igazodva jelennek meg.
Chatek címkézése és megosztása
A címkék hasznosak az analitikához és a későbbi kapcsolattartáshoz ugyanazzal a látogatóval.
Építs chatbotot és autómatizálj
Drag & drop vizuális chatbot építő alkalmazás
Automatizálhatod az értékesítési lépcsőket, termékvisszaküldéseket és az értékesítés utáni ügyfélszolgálatot is.
Chatbotjaid tudástárát bővítheted mintha emailt írnál
A chatbot elkéri a felhasználó adatait, megválaszol minden olyan kérdést amire be van tanítva és csak akkor küldi tovább a társalgást élő kollegáknak mikor már nem tud segíteni.
Minden chatbot társalgás rögzítésre kerül
Így lehet cégünk ügyfélszolgálatát hétről hétre tovább fejleszteni.
Autómatizálj naptári időpont foglalásokat chatbotokkal
Állítsd be elérhetőséged munkaidő alatt
Egyszerűen add meg a rendelkezésre álló szolgáltatásokat és a személyzet munkaidejét a foglalási oldalhoz. Dupla foglalás kizárt!
Ágyazd be weboldalra vagy oszd meg a naptár linkjét
Osszd meg online időpontfoglalási chatbot oldaladnak URL-címét az ügyfelekkel. A foglalások Email és SMS értesítővel érkeznek.
24x7-ben érkeznek a foglalások
Céged operátorai törölhetik, átütemezhetik és lefoglalhatnak ismétlődő találkozókat is.
Itt a mesterséges intelligencia (AI)
Az ügyfélchat elérhető mesterséges intelligánciával is
Teljes integráció van az ügyfélchat és az OpenAI GPT-3.5 és GPT-4 nyelvi modellei közt.
Betanítjuk a GPT-4 nyelvi prediktív modellt saját céged tudástárával
Céged webhelye és meglévő tudástára feltöltésével kitűnően be tudjuk tanítani ügyfélchat fiókod és kihasználhatod az OpenAI GPT által nyújtott nagyszerű társalgási szint minőség előnyeit.
Az élő chat és trigger funkciók AI módban is elérhetőek
Amennyiben a mesterséges intelligencia nem tudja ügyfeled kérdését megválaszolni az ügyfélchat élő-chat funkciója aktiválódik és a megkezdett társalgás elküldére kerül egy élő kollégához.
Regisztrálj tesztfiókot
30 napig ingyenesen kipróbálhatod a weblapodon, Viber és WhatsApp telefonszámodon is korlátlan chatbot használattal.
Created with © systeme.io • Privacy policy • Terms of service